Tuesday, July 8, 2008

Aku dan Kau

Jika kau fikir kau keseorangan..
Fikirlah semula..
Jika kau fikir jiwa mu hilang..
Carilah ia..
Hati mu tidak mampu lagi berkata kata..
Bisikan pada nya..
Jika kau kesepian..
Timbulkan lah rasa bahagia..

Wujudkan dunia mu sendiri..
Terbitkan semula senyuman mu..
Tunjukkan tawa mu..
Carilah bahagia..
Rekalah gembira..
Hanya kau saja mampu lakukan nya..
Hanya dirimu saja..
Semua nya ada dengan mu..
Ada bersama mu..

Jiwa itu milikmu..
Bahagia itu harta mu..
Gembira itu warisan mu..

Aku...
Usah kau fikirkan tentang diri ku..
Aku bahagia dengan diri ku..
Aku gembira dengan cara ku..
Aku tenang dengan jiwa ku..
Aku dengan dunia ku..
Kerna aku..
Aku adalah aku..
Diri ku..
Jiwa ku..
Hati ku..
Dan..

Engkau..
Adalah diri mu sendiri..
Tiada yang sama dengan mu..
Kerna engkau adalah engkau....

No comments: